Sunday, November 18, 2007

Tahniah Untuk Akak

Mulai sekarang laman web ini di kenali sebagai Catatan Suka Duka kami sebagai sukarelawan. Biasanya saya juga akan masukkan email yang dihantar oleh kawan2 untuk dikongsi bersama pembaca. Tapi hari ini, saya akan mula menulis beberapa catatan yang ringkas buat semua. Nak tau, hari ini tanggal 18hb Nov 07 , terlakarlah buat sejarah seorang rakan kami lagi ( LAGI ) akan bertunang. Nak tau sapa dia.Engkau orang pandai - pandailah teka. Siaper agaknya ya. So selamat bertunang. Semoga cepat - cepat dipertemukan di atas pelamin pula. Oh ya minggu depan jugak seorang lagi mungkin akan....... tapi saya ulas untuk lain edisilah. Mungkin minggu ini Cik....dah sibuk persiapan kot. Tambahan pula dengar citer, kerja di pejabat menimbun - nimbun. Mana tidaknya sudah berapa hari sibuk bersama fahmi,atan,azli,dan warga kerja PBSD mencari peserta bagi 9 buah program untuk bulan Nov dan Dis 07 . Semalam juga seramai 72 orang telah selamat sampai di Melaka bagi menjalani program Y2Y. Untung betul budak2 ARP Jempol ni, cuti sekolah jer program sudah menanti mereka. Apa pun selamat berkursus. Saya masih belum pasti lagi siapakah terlibat dengan program Y2Y, yang pasti Otai2 Dekbet memang tak ramai join. So Kak +%&*@# Selamat Bertunang Bersama Pilihannya.Saya mewakili rakan2 Dekbet mengucapkan Tahniah!!!......

Di sini saya sertakan Video Klip PJKN Jempol 2007


No comments: